Vásárlóként mit kell tennem?
Ha regisztrált vásárló volt, akkor korábban regisztrált Vásárlóink ÚJ JELSZÓ KÉRÉSÉVEL aktiválhatják a fiókjukat.
Korábbi Vásárlói kedvezményüket természetesen beállítottuk az új webshopban is!
Új jelszó kérésének menete:
- a webshop főoldalán lévő Profil gombra kattintson, majd a Belépés E-mail, jelszó mezők alatti Elfelejtettem a jelszavamat linkre kattintva a felugró új ablakba írja be azt az email címet, mellyel korábban regsiztrált.
-Jelszó kérése gombra kattintva a rendszer automatikusan kiküldi az új jelszó aktiválásohoz szükséges ideiglenes adatokat, melyeket módosíthat egy új biztonságos jelszóra.
(korábbi jelszavát is megadhatja, ha ragaszkodik hozzá)
Ha NEM volt regisztrálva, akkor a Regisztráció gombra kattintson és töltse ki a szükséges mezőket.
Fontos, hogy már a regsztráció folyamán el kell tudnia dönteni, hogy magánszemélyként vagy Adószámmal rendelkező válalkozásként, egyéni válalkozóként esetleg egyéb szervezetként regisztrál.
Mi van a rendelésekkel?
A régieket technikai okokból nem tudjuk átemelni.
A váltáskor folyamatban lévő rendeléseket kollégáink a szokásosnál is nagyobb figyelemmel kísérik. Ha valaki mégis fennakadást észlelne jelezze mielőbb az info@euronorm.hu e-mail címre.
Miért váltottunk?
Vásárlóink az alábbi előnyöket fogják tapasztalni:
- a webshopban CSAK a meg is vásárolható termékek jelennek meg
- komplexebb szűrési lehetőség az egyedi igényekhez
- gyorsabb képbetöltés,mely javítja a felhasználói élményt