Rendelés módosítása vagy törlése
Leadott rendelés módosítása
A leadott rendelést megváltoztatni csak e-mailben lehet addig, amíg a csomag feladásra nem kerül.
Milyen módon?
- Legjobb: a rendelést visszaigazoló e-mailre válaszolva írja meg a módosításokat.
- Jó: írja meg rendelésszámát, a megrendelő nevét és módosításait az ugyfelszolgalat@euronorm.hu címre.
- Rossz: telefonon, szóban nem fogadjuk el a módosításokat - a későbbi nézeteltérések elkerülése végett.
Leadott rendelés törlése
A leadott rendelést törölni csak e-mailben lehet addig, amíg a csomag feladásra nem kerül.
Milyen módon?
- Legjobb: használja az erre a célra szolgáló űrlapot! A kitöltött változatot Ön is és mi is megkapjuk e-mailként, benne a legszükségesebb információkkal.
- Jó: a rendelést visszaigazoló e-mailre válaszolva írja meg, hogy töröltetni szeretné a rendelést.
- Jó: írja meg rendelésszámát és a megrendelő nevét az ugyfelszolgalat@euronorm.hu címre és, hogy töröltetni szeretné a rendelést.
- Rossz: telefonon, szóban nem fogadjuk el a törlést - a későbbi nézeteltérések elkerülése végett.
Kiszállított rendelés törlése
A már kiszállított rendelést törlése elállásnak számít, amelyet csak írásban fogadunk el. Erre vonatkozóan az Általános Szerződési Feltételekben olvashatók részletek, amelyet mindenképpen ajánlott átnézni!
Milyen lehetőségek vannak?
- Legjobb: használja az erre a célra szolgáló űrlapot! A kitöltött változatot Ön is és mi is megkapjuk e-mailként, benne a legszükségesebb információkkal.
- Jó: küldje el nyilatkozatát e-mailben az ugyfelszolgalat@euronorm.hu címre. A nyilatkozat tartalmazza a rendelésszámát, a megrendelő nevét és a pénzvisszafizetéshez a bankszámlaszámát.
- Jó: a visszaküldendő csomagba tegye bele a kézzel vagy géppel írt nyilatkozatot amely tartalmazza: a rendelésszámot, a megrendelő nevét és a pénzvisszafizetéshez a bankszámlaszámát.
- Rossz: telefonon, szóban nem fogadjuk el az elállásra vonatkozó nyilatkozatot - a későbbi nézeteltérések elkerülése végett.