Korábban regisztrált Vásárlóink ÚJ JELSZÓ KÉRÉSÉVEL aktiválhatják a fiókjukat! Segítség

Rendelés módosítása, termékcsere

Webáruházunkban a törvényi előírásoknak megfelelően lehet a vásárolt termékeket kicserélni. Ennek részletes leírása az Általános Szerződési Feltételekben olvasható. A gyakorlatban hogyan működik ez?

  1. Ön e-mail-ben jelzi felénk, hogy a vásárolt termék meghibásodott. (Ha van rá lehetősége, mellékeljen képet is!)
  2. Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot. 
  3. Ön visszaküldi a terméket.
    A címzett fizet (azaz bérmentesítés nélküli vagy "portós") szolgáltatással feladott csomagokat nem vesszük át.
  4. Visszaküldjük a gyártónak.
  5. Ha a gyártó jogosnak ítéli meg a reklamációt, akkor cseréljük a terméket.
  6. GLS futárszolgálattal kiküldjük a csomagot.