Korábban regisztrált Vásárlóink ÚJ JELSZÓ KÉRÉSÉVEL aktiválhatják a fiókjukat! Segítség

Minden, amit az új webshoppal kapcsolatban tudni érdemes

Vásárlóként mit kell tennem?

Ha regisztrált vásárló volt, akkor korábban regisztrált Vásárlóink ÚJ JELSZÓ KÉRÉSÉVEL aktiválhatják a fiókjukat.

Korábbi Vásárlói kedvezményüket természetesen beállítottuk az új webshopban is!

Új jelszó kérésének menete:

- a webshop főoldalán lévő Profil gombra kattintson, majd a Belépés E-mail, jelszó mezők alatti Elfelejtettem a jelszavamat linkre kattintva a felugró új ablakba írja be azt az email címet, mellyel korábban regsiztrált.

-Jelszó kérése gombra kattintva a rendszer automatikusan kiküldi az új jelszó aktiválásohoz szükséges ideiglenes adatokat, melyeket módosíthat egy új biztonságos jelszóra.

(korábbi jelszavát is megadhatja, ha ragaszkodik hozzá)

Ha NEM volt regisztrálva, akkor a Regisztráció gombra kattintson és töltse ki a szükséges mezőket.

Fontos, hogy már a regsztráció folyamán el kell tudnia dönteni, hogy magánszemélyként vagy Adószámmal rendelkező válalkozásként, egyéni válalkozóként esetleg egyéb szervezetként regisztrál.

 

Mi van a rendelésekkel?

A régieket technikai okokból nem tudjuk átemelni.

A váltáskor folyamatban lévő rendeléseket kollégáink a szokásosnál is nagyobb figyelemmel kísérik. Ha valaki mégis fennakadást észlelne jelezze  mielőbb az info@euronorm.hu e-mail címre.

 

 

Miért váltottunk?

Vásárlóink az alábbi előnyöket fogják tapasztalni:

- a webshopban CSAK a meg is vásárolható termékek jelennek meg

- komplexebb szűrési lehetőség az egyedi igényekhez

- gyorsabb képbetöltés,mely javítja a felhasználói élményt